måndag 20 december 2010

Vimsig Sara skriver blogg!

Godkväll, snart morgon eller inte :)!

Idag har det varit skola. Föreläsning med Pokka och studiegrupparbete, det var en ganska långtråkig föreläsning och hon tog inte riktigt upp de som hon skulle på föreläsningen då vi hade lite problem att svara/beskriva de som stod att vi skulle göra i kurshandboken. Vi blev allafall klara till ungefär halv 3 ganska gött att få komma hem rätt tidigt :). Hade fått ett julkort från Madde och Calle i brevlådan tack så mycket!

Jag lagade i ordning lite mat, kokade potatis och tog upp biff med lök det är mumma de :)!
Efter de packade jag upp datorn som jag idag hade haft med mig till skolan och skulle börja skriva på littsem 1 men istället så sätter jag mig framför facebook såklart och dödar tid. Men jag kom igång med skrivandet efter lite hjälp från Heidi, sen fick jag hjälp av Ida med lite saker senare typ fråga 3 och så :)!

Just ja vi blev godkända på vårt projektarbete idag också HURRA! Jag har ingenting som släpar efter nu och det känns så fruktansvärt gött att det är avklarat ÄNTLIGEN är jag i kapp med ALLT :)! Jag är liiite bäst eller så :)! haha!

Nej ni vet ni? Jag är megadundertrött och behöver verkligen sova, varför sitter jag då och skriver här? Aja jag är lite knas!

Har allafall varit en hyfsat trevlig dag :)!

GODNATT GODNATT!!!! (höll på att skriva GOD JUL men så kom jag på det är inte det som ska stå där)

KRAM KRAM!

Inga kommentarer: