lördag 25 december 2010

Julhelgen!

Hejsan!

Här kommer en uppdatering om hur min julhelg har varit och jag kan sammanfatta det med ett ord: UNDERBAR! Det har varit så otroligt skönt och mysigt att få vara hemma med min familj och med min fina släkt. Julen är det bästa på hela året då man får umgås tillsammans med alla!

I torsdags när jag åkte hem så kom jag bara till Göteborg med tåget, sen blev det inställt tåg och istället blev det buss till Avesta. Det tog oss 6 timmar att komma hem och det blev senare än tänkt hem till Fors. På torsdagskvällen så fick jag en nu dator fast en lite mindre än den jag har nu. Tack Mamma och Pappa :)! Nu kan jag lättare ha med mig dator på föreläsningar och hänga med och skriva det som sägs :)! Men även föra anteckningar med tankekartor :)! När jag kom så var redan Anton här , Det var roligt han ska fira jul tillsammans med mig och det är så mysigt att han är här <3

På julafton var vi i Haltarsbo, under granen låg mer julklappar än vi hade under jularna när vi var små haha :)! Vi åt massor av god jul mat, för då var maten fortfarande god, nu vill man bara klämma i sig en stor fet pizza :)!

Jag vill bara tacka för alla fina julklappar och berätta att jag tycker så otroligt mycket om mina släktingar!

JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ OCH MINA SLÄKTINGAR!!!

ÄLSKAR MIN ANTON MED JÄTTEMYCKET <3

(bilder på julklappar kommer senare)

Inga kommentarer: