torsdag 9 december 2010

Hejsan!

Vet ni va? Jag glömde av att skriva igår från den listan och jag bestämde mig för att det kommer nog inte att fungera, därför har jag tagit bort den och istället ska jag skriva om lite annat :)!

Idag till exempel har jag varit i ULLARED för första gången i mitt liv :)! Vi var in på Gkås och oj va grejer de fanns HERREGUD va pryttlar :)! Jag fick lite saker inhandlat men endast en sak som var till mig själv och det var ett fint grönt linne.

Jag åkte med Gunnel,Inga och Jenny väldigt trevligt :)!, Det har varit en KANONTOPPEN dag! Nu ska jag börjar plugga lite och skriva opponering inför imorgon på Ida och Maries arbete :)! Sen är vi äntligen klara med projektarbetet förhoppningsvis om vi inte får skriva om, men det tror jag inte att vi får göra!.

KRAM PÅ DIG NISSAR!

2 kommentarer:

Mårten sa...

Vill också uppleva Ullared någon gång! Är det långt dit från Borås?

Sara sa...

Vi åkte från Tvärred och det tog ungefär en timme :), lite mer bara :)! JÄTTEROLIGT!! Det är inte så långt från Borås heller, det tar inte så lång tid med buss!