söndag 5 december 2010

Hejsan alla glada människor!

Idag har jag tagit det lugnt efter en trevlig middag i Ulricehamn igår med lek och bus med en liten tjej och en lite mindre pojke :)!

Tog en promenad med Johanna och Pelle - det blev Majblommegården rundan tror jag att de kallade den. Ganska varmt och ganska mycket snö kan man väl sammanfatta den promenaden :)! Efter de var jag inne en liten stund och gick sedan ut och åkte pulka med Samuel i kossornas hage. Oj så snabbt det gick och va roligt de va :)! Sen hade vi snöbollskrig och Samuel vann STORT kan man säga för han hade sönder mitt skydd (pulkan) Samuel hade byggt ett MEGA starkt skydd som ALDRIG gick sönder haha!

Hemma åt vi mat, det blev lutfisk till de som tyckte det var gott och jag och Samuel åt köttbullar och potatis MUMS, det var Johanna köttbullar dom är goda dom :)! Efter de kollade vi lite på tv, vi såg på djur sjukhuset och hunden Torsten hade fått svamp i nosen det verkade inte alls trevligt, alla små benen i nosen hade försvunnit för att svampen var där... stackars liten.
Efter de åt vi creps med svamp eller texmex fyllning :)!

Sen blev det GODIS och singstar för hela slanten :)! Lina och Peter dansade salsa medan vi sjöng :)! Nu sitter vi och kollar på nyheterna och de berättade för en stund sen att ett lok hade spårat ur i Herrljunga, kommer ni till skolan i morgon Ida och Marie?!

Nej nu blir det lite facebook och sen sova, GODNATT !!!

Inga kommentarer: