onsdag 1 december 2010

Hallojsan plojsan!

Idag blev det ingen sovmorgon, jag försov mig så Martin fick komma upp och väcka mig knasigt knasigt, Som vanligt Borås och plugg tillsammans med Teuta, idag gjorde vi inte så mycket fixade klart lite saker och så :)! Sen tog vi ledigt och jag åkte till Tvärred.

När jag kom med bussen från Borås så fick jag åka med Johanna från Hulu, gött att slippa gå i den här kylan.

På kvällen var det avslutning på scout med julfest, vi spelade "pyramidspelet" som går ut på att man skall lägga tetris fomer på en bricka med en rutmönster och det ska bli fyllt utan att någon del sticker utanför och man får bara använda vissa bitar, svårt att förklara men det är riktigt roligt :)!. Sen kom givetvis tomten, med godispåsar JIPPI!!!, och åt även de godis vi hade bakat gången innan. En riktig lyckad och mysig julfest blev det med mycket skratt och stoj. Tråkigt bara att det är slut för denna terminen. Men vi kör igång igen i Januari med en härlig och ny termin.

På kvällen nu efter scout kollade vi på programmet "Bonde söker fru" ganska roligt de där. Vissa bönder är ju för knäppa och de som är med och vill bli bondens fru/man är också lite speciella.

Men nu blir det nog att dra ner nattmössan och släcka lampan och försöka få en blund i natt.


Sen vill jag bara säga att jag saknar min fina underbara vän Simone Lille-Beth Marcus nå så fruktansvärt mycket, Varför skulle detta hända dig? Har du det bra nu? Vart är du? När kommer du tillbaka? Kan du överhuvudtaget komma tillbaka? Det är så mycket frågor som snurrar i huvudet så jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill bara att du kommer tillbaka och jag får höra ditt glada skratt och kunna få krama om dig och berätta exakt hur mycket du betyder och hur mycket jag älskar dig! Du kommer föralltid att finns i mitt hjärta, och du kommer finnas med mig i mina tankar! Vi ses i jul världens finaste Simone och vän! <3


Ta hand om varandra och kör försiktigt i snön och halkan!!! <3

KRAMAR

Inga kommentarer: