tisdag 14 december 2010

Detta är också ett sätt att roa sig på HAHA!



1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Annelie,Therese och Malin (innan jag gick hem till lägenheten)
3. Hur lång är du? 161 cm på pricken haha :)!
4. Vilken var den senaste film du sett? Ska jag minnas de ?
5. Vem ringde du senast? Min fina pojkvän
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Förstår att de ska bli skönt att komma till värmen" Till Jenny!
7. Var är dagens planer? Tidigare var de att gå till skolan, nu bara slappa :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? När hon va här :)
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna :)
12. När vaknade du idag? 08.00 ringde klockan
13. Har du någon gång hittat en katt? Jaa en död :(
14. Vilken är din favoritplats? Ute i skogen :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett lyckligt liv :)
17. Vad skrämde dig som barn? Mörksuggor och "Brunte" vid plan
18. Vem fick dig att skratta senast? Miriam :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vad är det??
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast utan :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har aldrig varit full
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren.
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Nogger black men den är död :(
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av CSN och investera i en lägenhet och resa :)
29. Tycker du om Kinamat? ja det är gott :)
30. Tycker du om kaffe? Nej urch och fy!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy såklart :)
32. Sover du på någon särskild sida? japp :)
33. Kan du spela poker? Neeej!
34. Tycker du om att mysa? Alltid!
35. Är du en beroendemänniska? Kanske :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jaa flera :)
37. Vill du ha barn? ja helst 8 stycken :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet och poolen :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt för mycket onödigt.
42. Äger du dyra smycken? -Inte så många!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mat :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag har massa roliga vänner
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på mitt knä som jag fick när jag cyklade in i Mårtens cykel och flög :)
47. Vad har du för ringsignal? Trasdockorna :)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? flera stycken :)
49. Flirtar du mycket? Ja, med min pojkvän.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i Västerås på The studio
51. Kan du byta olja på bilen? Vet inte har aldrig provat :)
52. Har du fått fortkörningsböter? När jag gått eller sprungit? Nej de har jag inte :)!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte namnet
54. Läser du dagstidningen? Ibland!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej jag orkar inte :)!
56. Dansar du i bilen? I bilen kan vara lite svårt att dansa där men jag diggar med till bra låtar :)!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massa kladd :)
59. När var du i kyrkan senast? I söndags på gudtjänsten
60. Vilka personer utmanar du? De som själva känner för att göra detta :)!

1 kommentar:

Blåbärsbarn sa...

Hahahaha, vad är det på vinylskivor...Tänk vad liten du är