lördag 4 december 2010

Hejsan!

Nu var det nära att jag glömde bort min fina blogg igen attans va jag är dålig på sånt här.... och vart tog ni som skulle påminna mig vägen ;)!

Den andra och tredje så var det endast plugg med Teuta på projektarbetet för att hinna klart! Vi lämna in de igår för handledning 3 och då kändes de faktiskt riktigt bra men sen får vi säkert ändra en massa ändå känns det som men men det orkar jag inte tänka på nu. Efter skolan åkte jag till Ulricehamn och åkte med Martin hem till Tvärred, vi hämtade Sale också vid skolan.

I Tvärred så fixades mat och städning, tog en promenad med Pelle till Lina och Peter för att höra om de ville med på en liten promenad och blev attackerad av en MONSTER hund, Han är så hemsk den hunden, han sprang fram till mig och Pelle och började hugga efter Pelle och Pelle blir arg tillbaka och börjar också hugga i luften, jag hade ingen aning om vad jag skulle göra de bara stod och morra och högg mot varandra och jag sa till den andra hunden att gå hem, men han vägrade lyssna. Sen ser jag ägaren som sitter och åker på sin fyrhjuling och ser att hans hund har börjat attackerat oss och han bara sitter kvar och vinkar mot mig.......!!!! FOLK!!!! Sen började vi gå mot Lina och Peter och då börjar hunden jaga mig och Pelle så vi får börja springa som en tok verkligen skit snabbt. JAG VAR JÄTTERÄDD!!! Sen så gick vi allafall en promenad med Lina och Peter och sen hem. Vi åkte till Stig och handlade GODIS :)! och sen började vi fixa för vår hajk, vi hajkade nämligen på nedervåningen igår kväll, det blev bara 3 vuxna och en vovve som hajkade, Sale ville inte sova nere han ville sova i sin säng på övervåningen.

Idag så har jag varit ute och promenerat med Gunnel och Pelle en sväng och sen har vi sett på Hanna Falk och fortsätter att titta lite nu efter att jag har duschat och ska snart åka och besöka en trevlig familj :)!

Ha det så bra!
KRAM KRAM!!!

Inga kommentarer: