söndag 19 december 2010

Mini julafton


Ikväll (Lördag) hade vi en "mini-julafton" hemma i Tvärred :) Vi åt mat, julbord såklart! Sen efter att vi hade ätit kom tomten oj va spännande, Tomten hejade på Elfsborg och bar solbrillor. Jag fick många fina julklappar :) Det var ett hemligt paket som vi alla fick gissa på vad de kunde vara också :)! I de var de ett änglaspel som jag lyckades gissa rätt på hurra!, Sen hade jag av Gunnel fått ett änglaspel med :)! så det blev :

2 st änglaspel - hemliga paketet och av Gunnel och Ingvar
1 par strumpor av Gunnel och Ingvar
1 st Disktrasa av Samuel
1 st smörkniv av Samuel
1 st stekspade av Lina och Peter
1 st grön slev av Lina och Peter
1 st Muffinsplåt av Lina och Peter
1 paket Muffinsformar av Lina och Peter
1 st groda av Lina och Peter
1 Upplevelse/presentkort av Lina, Peter, Johanna,Samuel, Martin, Gunnel och Ingvar
1 st bok om Lena-Maria även signerad av Lena-Maria, av Arne och Brita(Moster till Lena-Maria)
1 st efter 8 fast på engelska av Arne och Brita
1 st upplevelse pysselkväll av Samuel,Martin, Johanna och Pelle! :)

Det har varit en väldigt mysig kväll med mycket mys :)! Tack för alla fina julklappar!!

Nu ska jag ta och lägga mig och sova, imorgon är det en annan julfest :)!

Inga kommentarer: