tisdag 11 januari 2011

Titlar varför finns de? Bara svårt ju!!!

Nu har jag varit seg på att skriva igen, attans va jag är dålig på att blogga!

Idag ska jag allafall skriva för fullt på mitt individuella arbete som ska in den 17:e, kommer nog att vara arg när jag skriver de, allafall otroligt upprörd av allt skit som alla stakars elever får ta skuld för bara för att skolan och de pedagoger som arbetar inte kan göra sitt jobb, blir bara trött på sånt, det är ALDRIG elevens fel!!!!

Så nu har jag klagat lite och så ska jag försöka få ner de på papper också haha!

Ni ska bara veta att det är så fruktansvärt roligt att plugga, de hade jag aldrig tänkt mig att det var men nu när jag har varit inne i studentlivet i hela 2 år och pluggat så är det fantastiskt kul, och det är så roligt att veta att jag kommer få ett jobb som jag verkligen tycker om också, ett jobb som jag verkligen brinner för.

Nej nu måste pluggandet fortsätta, skriver mer sen om hur det gått (om jag kommer ihåg)

Inga kommentarer: